WEDBOOTH este o afacere de închiriere de cabine foto specializată pe transformarea evenimentului tău în unul de succes. Oferim contract și factură fiscală.
Experienta in domeniu
WEDBOOTH a luat ființă în anul 2020 și este condusă de profesionaliști în domeniul fotografiei și videografiei de nuntă. Putem garanta reușita fotografiilor evenimentului tău.
Servicii oferite
Oferim următoarele servicii:
- 100+ rame digitale din care poți alege. Dacă vrei una personalizată doar pentru tine o vom face și pe aceea;
- 100+ accesorii haioase pentru invitații tăi;
- fundaluri textile și florale;
- green screen de cea mai bună calitate;
- operator cabină pe toată durata închirierii;
- guest book cu coperți din lemn, printat UV și gravat pe partea din spate;
- imprimantă cu transfer termic de ultimă generație pentru printarea rapidă și calitativă a fotografiilor tale;
- accesare galerie online prin cod QR în timpul evenimentului;
- accesorii haioase digitale;
Pe 26 iunie a avut loc botezul micuței noastre, iar alături de noi pentru cabina foto a fost Bogdan alături de echipa sa, Wedday.
Țin să mulțumesc mult pentru profesionalismul său/lor, ajutorul și amintirile oferite🥰
Cabina este una profi, de ultimă generație, nu una la care să aștepți "x" minute până se încarcă, până face/șterge/scoate pozele, lucru evidențiat și apreciat și de invitați, nu numai de noi.
Mulțumesc, Bogdan🙏
Mulțumesc, echipa Wedday 🙏
Recomand cu încredere!
Loading...
Întrebări frecvente
Care este valoarea celui mai popular pachet?
350 euro. Durata: 8h + Guest book
Prezența unui asistent este inclusă în ofertă?
Da. Cabina vine însoțită de un operator.
Trebuie plătit avans? Și cât?
Da. Avansul este de 50 euro și se plătește la încheierea contractului prin emiterea facturii de avans.
Vă deplasați și în alte localități? Și unde?
Ne deplasăm în județele București și Ilfov.
Accesoriile si props-urile sunt incluse in preț?
Da. Avem peste 100 de accesorii haioase.
Cât costă o oră în plus?
150 lei.
Când intrăm în posesia fotografiilor digitale?
În 7 zile calendaristice de la finalizarea evenimentului.
Invitații pot vedea fotografiile în timpul evenimentului pe rețelele sociale?
Da. Invitații pot accesa direct de la eveniment un cod QR de pe telefon si pot vedea toată galeria cu pozele de la eveniment. De asemenea, pozele se pot posta automat pe pagina de facebook, daca alegeti această abordare.
Trebuie ca restaurantul să vă ofere o masă pentru accesorii?
Da. Avem nevoie de o masa de cel putin 2 mp.
Ce este un Guest book?
Guest book-ul este un album handmade cu coperti din lemn stratificat printat UV cu detaliile evenimentului tău. Acest album conține 20 de file din carton negru de cea mai bună calitate unde invitații vor lipi o copie a pozele lor preferate însoțite de un mesaj personalizat din partea celor dragi. La sfârșitul evenimentului îți vom înmâna această amintire deosebită.
Tu nu trebuie să faci nimic, operatorul cabinei se va ocupa de acest album. Cariocile si lipiciul vin din partea casei.
Câte persoane se pot poza deodată?
Câți intră în cadru.
De cât spațiu aveți nevoie pentru desfășurare?
Avem nevoie de un spațiu cu o dimensiune de cel puțin 3x3 metri.
Daca evenimentul nu începe la ora stabilită, mă costă în plus?
Furnizează informații despre evenimentul tău și vei primi rapid oferte de la furnizorii noștri din zona selectată. Indiferent dacă ai nevoie de locații, servicii foto-video, decoruri, muzică sau alte servicii, te punem în legătură directă cu profesioniștii noștri.
WhatsApp
Facebook